הכירו את ד"ר דן הרמן

ד"ר דן הרמן הוא מומחה לפסיכולוגיה של קונים ואסטרטג עסקי ושיווקי שמפתח עבור חברות בארץ ובעולם פתרונות יצירתיים להגדלת הכנסות, לשיפור רווחיות ולצמיחה. בהמשך לפתרונות האסטרטגיים הוא יוצר מותגים עוצמתיים ומעצב מערכי שיווק ופרסום אפקטיביים – בתהליך אינטגרטיבי.

חברת יתרונות תחרותיים בהנהגתו, היא חברה לייעוץ אסטרטגי ולשירותי שיווק שיש לה גם יכולות ביצוע מתקדמות בתחומי המיתוג, הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

במקביל דן הוא מנכ"ל Hi-Branding Seminars המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה (Hi-Branding.co.il) ושותף במיזמים עסקיים שונים.

עידן עופר, יו”ר החברה לישראל, אומר עליו:

“דן הרמן משלב חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים”.
יונתן פנטנוביץ’, מנכ”ל 3M ישראל, אומר:
“ממליץ מאוד”.

ד”ר איתי בליצר, סגן נשיא ב- Seeking Alpha, אומר:

“Dr. Herman is one of the finest marketing strategists out there, combining vast knowledge, fast thinking and clever ideas, he is THE man to address when facing marketing issues.”

דן מרצה בכינוסים ובפורומים עסקיים ומקצועיים שונים ומנחה סמינרים וסדנאות בשיטותיו המקוריות.

תפקידים שמילא בעבר:

  • סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים
  • משנה למנכ"ל בקבוצת דחף
  • סמנכ"ל לאסטרטגיה במשרד הפרסום באומן-בר
  • סמנכ"ל במשרד הפרסום סימבול-פרס
  • אסטרטג חיצוני לחברות מיתוג ולמכוני מחקר שיווקי
  • שותף ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום אליקים-הרמן
  • סמנכ"ל השיווק במיקור חוץ של "קבוצת עוגן" שמקימה את הבנק הראשון בישראל שיהיה מלכ"ר

כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה. דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). דן כתב מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל ("המדריך לבוני מותגים", "יתרון לא הוגן", ובמדינות אחרות, ביניהם Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב- Amazon.com שם הוא מקבל ציון ממוצע של חמישה כוכבים.

ד"ר דן הרמן הוא מומחה לפסיכולוגיה של קונים ואסטרטג עסקי ושיווקי שמפתח עבור חברות בארץ ובעולם פתרונות יצירתיים להגדלת הכנסות, לשיפור רווחיות ולצמיחה. בהמשך לפתרונות האסטרטגיים הוא יוצר מותגים עוצמתיים ומעצב מערכי שיווק ופרסום אפקטיביים – בתהליך אינטגרטיבי.

חברת יתרונות תחרותיים בהנהגתו, היא חברה לייעוץ אסטרטגי ולשירותי שיווק שיש לה גם יכולות ביצוע מתקדמות בתחומי המיתוג, הפרסום והשיווק הדיגיטלי.

במקביל דן הוא מנכ"ל Hi-Branding Seminars המכללה למנהלי פרימיום ויוקרה (Hi-Branding.co.il) ושותף במיזמים עסקיים שונים.

עידן עופר, יו”ר החברה לישראל, אומר עליו:

“דן הרמן משלב חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים”.
יונתן פנטנוביץ’, מנכ”ל 3M ישראל, אומר:
“ממליץ מאוד”.

ד”ר איתי בליצר, סגן נשיא ב- Seeking Alpha, אומר:

“Dr. Herman is one of the finest marketing strategists out there, combining vast knowledge, fast thinking and clever ideas, he is THE man to address when facing marketing issues.”

דן מרצה בכינוסים ובפורומים עסקיים ומקצועיים שונים ומנחה סמינרים וסדנאות בשיטותיו המקוריות.

תפקידים שמילא בעבר:

  • סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים
  • משנה למנכ"ל בקבוצת דחף
  • סמנכ"ל לאסטרטגיה במשרד הפרסום באומן-בר
  • סמנכ"ל במשרד הפרסום סימבול-פרס
  • אסטרטג חיצוני לחברות מיתוג ולמכוני מחקר שיווקי
  • שותף ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום אליקים-הרמן
  • סמנכ"ל השיווק במיקור חוץ של "קבוצת עוגן" שמקימה את הבנק הראשון בישראל שיהיה מלכ"ר

כמו כן, הוא לימד אסטרטגיה, שיווק, פסיכולוגיה של הצרכן ומיתוג, במסגרת לימודי תואר שני באוניברסיטת בר-אילן וגם במכללה למנהל ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה. דן חוקר בתחומי הפסיכולוגיה השיווקית והאסטרטגיה ובין השאר נודע כמגלה תופעת הפחד מהחמצה (FoMO – Fear of Missing Out). דן כתב מאמרים רבים, פרקים אקדמיים וספרים רבי מכר שראו אור בישראל ("המדריך לבוני מותגים", "יתרון לא הוגן", ובמדינות אחרות, ביניהם Outsmart the MBA Clones אשר נמכר בשוק האמריקני וב- Amazon.com שם הוא מקבל ציון ממוצע של חמישה כוכבים.