השירותים שלנו

אנחנו יוצרים עבור לקוחותינו פתרונות שלמים ואינטגרטיביים, קונספטים אסטרטגיים ייחודיים ויישום רחב שלהם. מאסטרטגיה ועד תוצאות.

המיקוד שלנו הוא תמיד יצירת בידול במטרה להשיג ללקוחות שלנו יתרון בשווקים שבהם את פועלים. הבידול מבוסס על תובנות צרכניות, ניתוח השוק ומגמותיו והבנת העוצמות של הלקוח. יש לנו שיטות מקוריות פרי פיתוח עצמי ליצירת בידול שהלקוח תופס אותו כאטרקטיבי ללא מתחרים.

מהקונספט האסטרטגי המבדל אנחנו יוצאים לפיתוח:

מודל עסקי, במקרים רבים חדשני, שמאפשר את מימוש האסטרטגיה.

אסטרטגיית מותג ופיתוח קריאטיבי של הזהות החזותית, עולם המותג, הסיפור שלו, השפה שהוא מתבטא בה ואופי הנוכחות שלו בחיי הלקוח.

מודל פעולה שיווקי מדויק ואפקטיבי, מבוסס על “שיטת הכפפה”.

חווית לקוח ייחודית וממותגת, חושית, מנטלית ורגשית.

חדשנות מתוך הקונספט האסטרטגי, זיהוי של הזדמנויות לצמוח בשוקי הארץ והעולם, להציע מוצרים ושירותים חדשים, דרכי שיווק והפצה חדשים, ומרכיבים אחרים של הצעת הערך שמתבטאות בזרמי הכנסה חדשים וברווחיות משופרת.

בדרך שבה אנחנו עובדים הקונספט האסטרטגי וכל היבטי המימוש שלו נוצרים כמכלול אחד, שלם ועקבי, ללא “משיכה לכיוונים שונים” שמתרחשת כאשר ספקים שונים אחראים על חלקים שונים של המכלול הזה.
על הבסיס הזה אנחנו מפתחים עבור לקוחותינו “מכונת שיווק” – מערך שלם של נכסים דיגיטליים וחומרים שונים לשימוש השיווק והמכירות.
במקרים רבים אנחנו גם מנהלים בפועל לאורך זמן פעילויות שיווק דיגיטלי ומסורתי משולבות
אנחנו עובדים עם לקוחות בדרכים מגוונות ומותאמות לכל לקוח החל בפרויקטים נקודתיים ועד לניהול ולביצוע בפועל של השיווק הדיגיטלי, השיווק בערוצים פיסיים והתקשורת השיווקית לסוגיה.