מותגים שיצרנו ופרויקטי מיתוג מחדש (רשימה חלקית)

מיתוג מחדש לחברת האחסנה המובילה בישראל שמשיקה מגוון שירותים חדשים. המטאפורה "אירוח" שבה נעשה שימוש נועדה להקל על לקוחות יעד להיפרד מחפצים בעלי משמעות רגשית וכן לבדל את המותג וליצור יחס חם אליו. אסטרטגיית המותג החדשה היא גם חזון של החברה ליצור סטנדרד שירות פרימיום וחדשני.

יקב ארזה באזור ירושלים היה מוכר שנים רבות כיצרן של יינות פשוטים וזולים בעיקר למגזר החרדי. פיתחנו את מותג "היוצר" בעקבות הצטרפות ליקב של יינן מעולה שהגיע מתעשיית היין הצרפתית. סיפור המותג מגייס את החיבור הכבר-קיים בתודעת לקוחות היעד בין יין ואמנות. סיסמת המותג היא "יין מעורר השראה". מותג היוצר סלל את הדרך לכניסת היינות החדשים והמובחרים של היקב לרשתות השיווק הגדולות, לחנויות היין המתמחות ואף לערוצי הפצה בשוקי העולם. עיצוב הלוגו: סטודיו שייק דיזיין.

הקמת שירות יוקרתי מאוד במחירים גבוהים במסגרת קליניקת VIV שמתמחה ברפואת איכות חיים וברפואה אסתטית. השירות החדש מבטיח ללקוחותיו גישה לטיפולים המתקדמים והמתוחכמים בעולם בתחום של הארכת תוחלת החיים בבריאות ובתפקוד גבוה. המיתוג נעשה במסגרת פרויקט של ייעוץ אסטרטגי במסגרתו VIV מתפתחת לקבוצה שתייצר ותשווק תוספי תזונה מותאמים אישית, מוצרים קוסמטיים ועוד.

מיתוג מחדש של קבוצת רימון טיולים אחרי כ- 50 שנות פעילות, במסגרת היערכות (שנדחתה בשל מגיפת הקורונה) להשקת תפיסה חדשה בטיולים מאורגנים: העברה של מוקד הטיולי מביקור במקומות לפעילויות סביב נושא במקומות רלבנטיים (למשל: טיול של הגדת עתידות וכישוף באנגליה). עיצוב הלוגו על ידי סטודיו שייק דיזיין.

פיתוח מותג עבור קיבוץ מצפה שלם לקראת שיווק מוצרי פרימיום מבוססי תמרים. סיפור המותג מבוסס על העובדה שהתמרים גדלים בסמוך לים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, והקרובה ביותר ללב האוהב של אמא אדמה, גאיה.

מיתוג מחדש של אלומתריס (נוסדה ב- 1966) במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד למצב את החברה כמובילה בפתרונות אלומיניום לבתי יוקרה. המהלך כולל מיקוד בפלח מוגדר של לקוחות יעד, פיתוח מוצרים מהפכניים מותאמים לפלח הספציפי, שינוי אולם התצוגה וגישה שיווקית ותקשורתית שונה וייחודית. עיצוב הלוגו על ידי סטודיו שרון שרם. אגב, VISUM = חזון בלטינית.

מיתוג לחברה חדשה שמפתחת ומייצרת מוצרי טיפוח סביב האמבטיה שהם בעיקר מוצרי מתנה – ברכה לאירוע חגיגי. סיפור המותג סובב סביב הרחצה החגיגית לקראת אירועים חשובים, חגים ועוד שיש לה שורשים עמוקים בתרבויות העולם (כולל המקווה היהודי). משמעות השם Felicci הוא "מאושרים" באיטלקית.

מיתוג מחדש ל- "קבוצת אור" חברה בתחום של ניהול מבני נדל"ן. המיתוג מחדש נעשה במסגרת פרוייקט של ייעוץ אסטרטגי שבמהלכו החברה בנתה בידול כ- "מנהלת איכות חיים" במבני נדל"ן. מעבר לניקיון, לאחזקה, לבטיחות, ביטחון ועוד החברה מארגנת כעת אירועים לדיירים, מציעה להם שירותים חדשים והטבות צרכניות.

מיתוג למפעל התיירות המוקם בקיבוץ מעגן מיכאל. הקיבוץ מזוהה עם דגים וציפורים. המותג מבוסס על היום החמישי לבריאה שבו נבראו לפי המסופר בספר בראשית הדגם, הציפורים ושאר בעלי החיים, לפני בריאת האדם ביום השישי. היום החמישי הוא אם כן, היום שבו נבראו החיים. סיפור המותג, אופיו, שירותיו ואף הארכיטקטורה העתידית – נובעים מהקונספט הזה.

מיתוג מחדש למסעדת סושי ומטבח אסייתי, מבוססת משלוחים, שעתידה להתרחב לרשת. השם שהיה במקור שם של טבח איתו עבד אחד הבעלים, קיבל משמעות חדשה כקריאת ההתפעלות "שיו!" וסביבו עוצבה חווית לקוח מבוססת הפתעות.

מיתוג לתנועה חברתית, א-פוליטית, שפועלת לחידוד וחיזוק הגורמים המאחדים של עם ישראל. המיתוג נעשה במסגרת פרויקט של ייעוץ אסטרטגי שליווה את הקמת התנועה.

מיתוג (רגע לפני פרוץ מגיפת הקורונה) לפעילות Family Office של בנק פרטי שמשרת משפחות עתירות הון ברחבי אירופה ואמריקה. המיתוג נעשה במסגרת פרויקט אסטרטגי של עצוב שירותי הארגון ובניית בידול.

מיתוג מחדש של קליניקה לרפואה אסתטית לקראת צמיחה לרשת. במהלך הפרויקט יצרנו בידול לחברה ועיצבנו את כל התנהלותה כמותג פרימיום.

מיתוג בית ספר לעסקים מכוון לעוסקים במקצועות העיצוב והאדריכלות. גם הפרויקט הזה במסגרת ייעוץ אסטרטגי ושיווקי.

פיתוח מותג במסגרת ייעוץ אסטרטגי, עבור חברה המייצגת בישראל חברות אמריקניות שרוכשות נכסים יקרים באיזורי ביקוש גבוה עבור משקיעים. החברה בישראל מתמקדת בעסקאות פליפ שמאפשרות תשואת מרשימות בעסקאות נדל"ן סולידיות.