תכנים של ד"ר דן הרמן

ד”ר דן הרמן – איך בונים עסק ומותג שיש להם יוקרה?

וובינר- עסק עם יוקרה

יש לכם עסק שמציע שירותים או מוצרים באיכות גבוהה – לא משנה באיזה ענף – ואתם יודעים לתת שירות מעולה ללקוחות. אולי אתם מקימים עסק כזה. אולי יש לכם עסק שעובר משבר בתקופת הקורונה ואתם רוצים להמציא אותו מחדש וליצור לו יתרון. בכל אחד מהמצבים האלה כדאי שתבנו לעסק שלכם יוקרה.

עסק שיש לו יוקרה הוא מותג נחשק ועסק שהלקוחות מעריכים ומכבדים אותו ומוכנים לשלם לו מחירי פרימיום. השם שלו הולך לפניו והשיוווק שלו הרבה יותר קל ואלגנטי.

אבל איך עושים את זה, הלכה למעשה? בזה עוסקת ההרצאה הזו של ד”ר דן הרמן.

באילו נושאים עוסקת ההרצאה?

  • מה מאפיין עסקים שיש להם יוקרה?
  • האם אפשר לבנות יוקרה לכל עסק בכל ענף?
  • שלושת הסוגים של לקוחות שקונים פרימיום ומה מניע כל אחד מהם
  • עיצוב העסק שלכם כ- SYSTEM שמוכר במחירים גבוהים
  • הבידול שלכם בענף הפרימיום/יוקרה שאתם פועלים בו
  • בניית הצעת הערך הייחודית שלכם למותג נחשק ובעל יוקרה
  • מהצעת הערך לעיצוב סיפור המותג שלכם וגם – לעיצוב חווית לקוח ייחודית
  • הטמעת “פרדוקס היוקרה” – התנהגות וגישה אפקטיביים לתחום
  • מותג אישי או מותג עסק – איך מקבלים החלטה נכונה
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

שתף את הפוסט הזה