פרסונה – סיפור פרויקט

האתגר

קליניקה לרפואה אסטתית באיכות פרימיום ברחובות שואפת לבנות עליונות תחרותית ומותג חזק ובעל יוקרה שיכול להתפתח לרשת, בסביבה מאוד תחרותית.

הפיצוח האסטרטגי

ליצור תפיסה חדשה ומבודלת של טיפולי רפואה אסתטית ולעצב סביבה מודל עסקי, חווית לקוח ומיתוג שבונים יוקרה.

מה עשינו

star

הבידול/הצעת הערך: פיתחנו עם הלקוח תפיסה חדשה בניהול טיפולי הרפואה האסתטית - ניהול "חזון אישי של היופי שלך בכל גיל"

star

לא טיפולים נפרדים ומבודדים אלא שירות כולל של פיתוח ושימור היופי שלך לאורך זמן ב-"שיטת ד"ר סקסונוב"

star

יצרנו קונספט אסטרטגי: European Medical Aesthetic Center "אירופה"–רשת סמנטית קיימת בתודעת הלקוחות וכוללת עושר אסוציאציות שניתן לנצל בפעילות. השילוב מאפשר חיבורים לעולמות של אופנה, עיצוב, סגנון חיים עשיר כו'

star

יצרנו תמהיל שירותים חדש לרבות מקורות הכנסה נוספים

star

עיצבנו חווית לקוח חדשה: "אוויר פסגות"–עולם של יופי,"קפיצה קטנה לפאריז/מילאנו/ברלין,..." ואופטימיות נרגשת - תחושה שהחיים יהיו טובים יותר מעכשיו

star

בנינו והטמענו כללי התנהלות של מותג בעל יוקרה

star

ביצענו מיתוג מחדש

star

יצרנו סיפור מותג חדש

star

תכננו ופיתחנו נכסים דיגיטליים חדשים

star

גיבשנו עקרונות מנחים לפעילות התקשורתית

star

פיתחנו תשתית לרשת

התוצאות שעזרנו להשיג

שיפור רווחיות, גידול בהכנסות ויצירת אופק חדש לפיתוח עסקי.

גלרית תוצרים