פרסונה – סיפור פרויקט
האתגר
קליניקה לרפואה אסטתית באיכות פרימיום ברחובות שואפת לבנות עליונות תחרותית ומותג חזק ובעל יוקרה שיכול להתפתח לרשת, בסביבה מאוד תחרותית.
הפיצוח האסטרטגי
ליצור תפיסה חדשה ומבודלת של טיפולי רפואה אסתטית ולעצב סביבה מודל עסקי, חווית לקוח ומיתוג שבונים יוקרה.
מה עשינו
הבידול/הצעת הערך: פיתחנו עם הלקוח תפיסה חדשה בניהול טיפולי הרפואה האסתטית - ניהול "חזון אישי של היופי שלך בכל גיל"
לא טיפולים נפרדים ומבודדים אלא שירות כולל של פיתוח ושימור היופי שלך לאורך זמן ב-"שיטת ד"ר סקסונוב"
יצרנו קונספט אסטרטגי: European Medical Aesthetic Center "אירופה"–רשת סמנטית קיימת בתודעת הלקוחות וכוללת עושר אסוציאציות שניתן לנצל בפעילות. השילוב מאפשר חיבורים לעולמות של אופנה, עיצוב, סגנון חיים עשיר כו'
יצרנו תמהיל שירותים חדש לרבות מקורות הכנסה נוספים
עיצבנו חווית לקוח חדשה: "אוויר פסגות"–עולם של יופי,"קפיצה קטנה לפאריז/מילאנו/ברלין,..." ואופטימיות נרגשת - תחושה שהחיים יהיו טובים יותר מעכשיו
בנינו והטמענו כללי התנהלות של מותג בעל יוקרה
ביצענו מיתוג מחדש
יצרנו סיפור מותג חדש
תכננו ופיתחנו נכסים דיגיטליים חדשים
גיבשנו עקרונות מנחים לפעילות התקשורתית
פיתחנו תשתית לרשת
התוצאות שעזרנו להשיג
שיפור רווחיות, גידול בהכנסות ויצירת אופק חדש לפיתוח עסקי.